2014. március 11., kedd

Award #9 (Special Award)

Hy!:))

 Na szóval újra itt vagyok, elhoztam a harmadik díjat, amit még nem raktam ki és amit vasárnap kaptam, azt hiszem. Elmondani nem tudom még mindig, hogy mennyire hálás vagyok, komolyan! Megint egy különleges díjat kaptam; ráadásul egy olyan blogírótól, akinek a blogját nagyon imádom. Bevallom, eléggé meglepődtem, hogy Tőle kaptam, ráadásul egy ilyen különleges díjat; de úgy tűnik a mostani idők a meglepetések időszaka. Az előző két díjat is olyan blogíróktól kaptam, akiknek a blogjait nagyon szeretem...A lényeg, hogy teljesen meg vagyok lepve! És tényleg, TÉNYLEG hihetetlenül hálás vagyok!:'))

 Egy a lényeg: Hihetetlenül hálás vagyok ezért a díjért IS, Brigitta Pánczél-nak, komolyan. Köszönöm, tényleg.xx


A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat. 




Szabályok:
1. Iratkozz fel a küldő blogjára! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára tartozik!)
2. Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!)
3. Ne küld vissza neki a díjat!
4. Válaszolj öt kérdésére! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!)
5. Írj magadról öt dolgot, és tegyél fel öt kérdést! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!)
6. Majd küldd tovább öt embernek. Ha nem ismersz annyi blogot, látogass meg egy-két FB csoportot.
7. Minden szabályt kötelességed betartani, mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja föl amit csinál.
8. Mielőtt kiteszed a díj képét, mindenképp tüntesd fel a következő szöveget; A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat. 
9. Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbításhoz!
10. Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küldd vissza, mert akkor az egy örök körforgás lenne.
11. Kötelességes az egész szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül!



5 dolog magamról:

1. Hihetetlen egy hetem volt.
2. A pénteki, március 15.-ei nap alkalmából adott előadásaink; érdekesek voltak. Több baki is volt, mindkettőben egyaránt; de mindkettő végén hatalmas tapsot kaptunk. Az igazgatónak pedig annyira tetszett, hogy még meg is hatódott. Ő maga mondta.
3. 8 színből, azaz jelenetből állt, és a legelső színben csak lányok szerepelnek; mint korabeli nagy asszonyok. Pl. nagy embereknek feleségei, illetve rokonai. Én Kossuth Zsuzsanna voltam.
4. Korabeli ruháink voltak, nekünk, lányoknak. Nekem ilyen habos-babos rózsaszín ruhám volt; felül ugye feszült, ezzel kiemelve a korabeli nők alakját. Azt mondták, hogy az én ruhám volt a legjobb. Nos, lehet. Nem tudom.
5. Juj, készült videó is; de nem merem megnézni. Biztos nagyon hülyén nézek ki...:SS

Válaszaim:

1. Van testvéred? Ha igen, hány? Lány vagy fiú?
Nincs testvérem. 

2. Mit kaptál előző szülinapodra?
Nagyon sok mindent, amikért mind-mind nagyon hálás voltam. Túl sok mindent kaptam; így remélem nem baj, hogy nem írom le őket egyesével.

3. Voltál már jégkorong meccsen?
Nem, de szeretnék.

4. Szerinted Harry zuhanyozni szeret vagy fürdeni jobban?
Hmm...Szerintem fürdeni, de valószínűleg sokszor inkább zuhanyzik, mert nincs túl sok ideje. (Mondjuk most épp szünetük van, de ha nincs, akkor gondolom így van.) 

5. Telet szereted jobban vagy a nyarat?
Mindkettőt másért szeretem, de a kedvenc évszakom a tavasz. De ha választanom kéne, akkor a nyár; de csak azért mert  akkor nincsen suli. Egyébként nem bírom a hőséget.


Sajnálom, de tovább nem is írom meg a díjat; hiszen már van egy ilyen, különleges díjam. És ha jól értelmezem a 10-es szabályt ( Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küldd vissza, mert akkor az egy örök körforgás lenne), akkor talán nem is szabad. 
DE nagyon szépen köszönöm, tényleg nagyon hálás vagyok.:) xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése