2014. március 10., hétfő

Award #8

Hy!:))
Nos, akkor itt lenne a következő díjam.:) Nagyon szépen köszönöm Loraa*-*-nak életem nyolcadik blogdíját, hihetetlen hálás vagyok érte, komolyan.:) És neked is imádom a blogodat, csak így tovább!xx



Szabályok:
1. Írj 11 dolgot magadról!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!


11 dolog rólam:

1. Mindjárt bealszok.
2. Rossz volt vissza menni az osztálytársaim közé, 1 hét után.:/ 
3. Igen, még mindig utálom őket.
4. Suliba mindig gyümölcsöt viszek csak, kajának.
5. Nyáron azt tervezem, hogy nagyon sokat fogok írni, olvasni, rajzolni és sportolni. Ki fogom használni az időmet; nem fogom elpocsékolni úgy, mint tavaly.
6. Ma már végre nem kellett a téli kabátomba menni a suliba; már mehettem egy pulcsiba és mellénybe.
7. A téli kabátom olyan, mint Harry-nek és mindig beletettem annak a zsebébe, a kezemet. És most meg nagyon fura volt, hogy nem tudtam beletenni semmilyen zsebbe.
8. Utálom a fizikát; az miatt vagyok most ilyen fáradt.
9. Csodálom, hogy az agyam még használható blogolásra.
10. Imádom a Teen Wolf c. sorozatot.
11. Nagyon, de nagyon, de nagyon, de nagyon, de nagyon, de nagyon, de nagyon, de nagyon fáradt vagyok. De nagyon.

Válaszaim:

1. A legjobb barátod mindig melletted áll?
Barátokról had ne kelljen beszélnem, kérlek.

2. Kutya, vagy macska?
Mindkettő.

3. Kedvenc lánynév?
Noémi.:D Haha, no. Talááán...aaa...Nem tudom, tényleg.x)) Sok szép lány név van, ténylen nem tudom. Talán a Jázmin...Vagy az Emma...Meg az Amanda is tetszik.

4. Kedvenc fiúnév?
Harry.:D Azaz magyarul, Henrik.:D Amúgy tényleg szép név.:)

5. Öt kedvenc blogíró?
Huh, anyám. Sok van. Zsoo, poppi, Dreamy Girl, Stella Dreamer, Labrinth ír (Ő egy tumblr blogíró)...Több is van, de mivel csak ötöt lehet; így akik elsőnek eszembe jutottak; így, ilyen nyűgös fejjel, azokat írtam le.

6. Miért Ők? Fejtsd ki!
Egyszerű. Mert hihetetlenül írnak, tetszik az írásmódjuk. A történeteikben el tudok repülni más helyekre a képzeletemben...És még sokáig sorolhatnám az okokat.

7. Miért ilyen témában írsz?
Ezt az előző díjnál leírtam, így ha nem baj; nem írom le még egyszer.:D

8. Miért döntöttél úgy, hogy írni szeretnél?
Már nagyon kicsi korom óta írok. Most azért írok, mert szeretek, jobban mondva imádok és jó néha elveszni a képzeletemben, és leírni azokat a képzelgéseket. Bár nem mindig írom le, mindegyik képzelgésemet-nagyon sok van-, de megpróbálok minél többet. 

9. Kedvenc könyv? Hármat mondj.:)
Laini Taylor- A füst és csont leánya (ennek még csak az első részét olvastam el, de tervezem a többit is)
Benjamin Percy- Vörös Hold
J. K. Rowling- Harry Potter (összes része)

10. Szereted a Pitch Perfect-et?
Jujj. imádom!:) *.*

11. Kedvenc film?
Igaz, hogy már az előző díjamhoz odaírtam, de még egyszer leírom.:) A TIU-n kívül az Álomháború.


Kérdéseim:

1. Ha egy szóban kéne jellemezni magadat, mi lenne az?
2. Miért?
3. Mandarin vagy narancs?
4. Mióta vagy Directioner?
5. Kedvenced a 1D-ből?
6. Kedvenc városod, kedvenc nevezetessége?
7. Öt kedvenc blogíró?
8. Miért éppen Ők?
9. Melyik blogot olvastad legelőször?
10. Milyen stílusú blogokat szeretsz?
11. Miért?


Küldöm:


Sajnálom, de a harmadik díjat ma már nem tudom felrakni.:(( Ígérem, holnap felrakom!:)) xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése