2014. március 10., hétfő

Award #7

Hy!:))
 Tegnap sajnos már nem volt rá időm; de ma gyorsan fel akartam már rakni a díjakat. Külön rakom fel őket, összesen három van, amikért mind-mind hihetetlenül hálás vagyok, komolyan!xx

 Szóval. Életem hetedik blogdíját hihetetlenül köszönöm Stella Dreamer-nek, szavakkal nem tudom kifejezni a hálámat.:) Imádom a blogodat, nagy rajongója vagyok!:D



Szabályok:
1. Írj 11 dolgot magadról!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!


11 dolog magamról:

1. Jelenleg hihetetlenül fáradt vagyok; szinte egész nap fizika témazáróra tanultam...Szószerint szétállnak a szemeim. Szurkoljatok, holnap a második órában írom!
2. Még mindig meg vagyok arról győződve, hogy pénteken le fogunk égni az osztállyal, mind kétszer, mikor fellépünk.
3. Már el kéne mennem fürdeni, holnap korán kelek, hogy átnézzem még a fizikát.
4. De nem érdekel, ha törik, ha szakad; én ezeket a díjakat fel rakom.
5. Alig várom már, hogy újra hétvége legyen.
6. A nyarat meg még annál is jobban. És körülbelül már csak három hónap! Hurráááá!!
7. Komolyan úgy érzem, hogy az osztályomban, sőt, az egész iskolában én vagyok a legnormálisabb.
8. Ma az az iskola, amit elsőnek jelöltem meg középiskolának, kiírta a még nem végleges sorrendet.
9. Úgy néz ki; esélyes, hogy bejutok.
10. Ennek persze örülük.:)
11. Ma elkezdtem egy one shot-ot, ami Zayn-es.


Válaszaim:

1. Kedvenc film?
A TIU-n kívül az 'Álomháború'. Hihetetlen egy film.

2. Kedvenc könyv?
Laini Taylor-tól A füst és csont leánya c. könyvsorozat. Imádom.

3. Kedvenc dal?
Még mindig hihetetlenül utálom ezt a kérdést. #hahaha Szóval jelenleg a For King And Country- People Change a kedvencem.

4. Milyen színű a szemed?
Változó. Egyszer túl barna, egyszer túl zöld, egyszer túl kék. De általánosságban barnás-zöld. Ezt úgy értem, hogy alapvetően zöld a színe, de aranybarnás pöttyfélék vannak benne.

5. Miért ilyen témában írsz?
Mármint olyanba, hogy több féle történetet írok egyszerre? Elsősorban mert szörnyen türelmetlen vagyok és nem bírok egy történetnél megállni, majd csak azt végig vinni.

6. Mi a kedvenc tantárgyad?
Angol, biosz.

7. Hol laksz?
Pesten, azonbelül is Újpesten.

8. Kedvenc színész?
Leonardo DiCaprio.:) Szerintem Ő egy hihetetlen színész, imádom mindegyik filmjét.

9. Mi a véleményed az Alkonyat c. filmről?
Én személy szerint imádom, és akármennyire is unom-hiszen már vagy százszor láttam-; mégis megnézem, mert egyszerűen csak tetszik és kész.:D Könyvbe tervezem elolvasni mindegyik részét; de már régóta csak halogatom.:/ Na, majd nyáron!:D *.* 

10. Olvastad az Eragont?
Nem.:/

11. Változtatnál valamit magadon, ha lehetne?
Persze.

Kérdéseim:

1. Van valami nagyon megvalósíthatatlan álmod?
2. Kakaó vagy kávé?
3. Szeretnél majd tetkót?
4. Ha igen, akkor sokat vagy keveset?
5. Sportolsz valamit?
6. Mi a csillagjegyed?
7. Hiszel a természetfeletti lényekben?
8. Kedvenc magyar szám jelenleg?
9. Kedvenc külföldi szám jelenleg?
10. Mi a véleményed a modellekről?
11. Hogyan képzeled el magadat 20 év múlva?


Küldöm:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése