2015. január 7., szerda

Award #21

 Nagyon szépen köszönöm Zsuzsa Jónás-nak a díjat! :) ( S habár a Lana-val közösen vezetett blogunkon értesítettél engem erről - és látva, hogy maga Lana is kapott külön díjat -, remélem nem bánod, hogy ideraktam, és nem a Photograph-ba. )



Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:
1. Ez a szünet utáni hét egyszerűen szörnyű.
2. Hétfő reggel olyan nehéz volt kikelni az ágyból, majd elindulni. Szinte kínszenvedés volt.
3. És ráadásul, mivel itt a félévi hajsza; a tanárok eléggé meghajtanak most minket.
4. Egyszerűen csak ilyen későn van időm, például ennek a díjnak a megírásához is.
5. Most, hogy kipanaszkodtam magam, jöhetnek pozitívabb tények rólam...
6. Újra beköszöntött nálam a banán mánia. Egyszerűen imádom.
7. Ühm, olyan fáradt vagyok jelenleg, hogy semmi sem jut eszembe.
8. Ma hazajöttem, ebédeltem, és már be is aludtam. Hihetetlen.
9. Oké, úgy néz ki , folytattam a panaszkodást. Se baj.
10. Néha úgy érzem magamat, mintha egy öreg, vén nyanya lennék. Ühm, ez nem volt túl szép fogalmazás tőlem, de... Ilyenkor senki se várjon el tőlem semmi világrendítő művet(?).

10 válaszom:
1. Melyik az a film, amit utoljára láttál, és nagyon meghatott?:
Én bármelyik filmen képes vagyok meghatódni, még egy vérbeli vígjátékon is.
 De az, amin IGAZÁN, TÉNYLEGESEN úgy bőgtem, mint egy kisbaba UTOLJÁRA, az talán a Csillagainkban a hiba volt. Furcsa, mennyiszer előjön ez a könyv és film... Mindegy.

2. Mit gondolsz mostanában Larry-ről?:
Amit eddig is. De azt megtartanám magamnak, ha nem baj.

3. Mind az öt fiú nagyon sokat változott. Szerinted előnyükre vagy hátrányukra?:
Őszintén félek, hogy az a hirtelen jött világ, amibe rohadt fiatalon belekerültek; az egyszer akaratlanul is megváltoztatja őket. Attól meg még jobban tartok, hogy esetleg MÁR megtörtént ez, csak másnak adják ki magukat a világnak. Elvégre a színészi tehetségük fejlődött az iCarly sorozatban történt szereplésük óta - JÉZUS, DE RÉG VOLT -, szóval ki tudja.
 Mindenesetre - hogy a kérdésre is végre válaszoljak -, én úgy vagyok vele, hogy mindenki változik a napok elteltével, és mindig egyre és egyre jobb emberré. Valószínűleg ők is, hiszen ők is csak emberek.

4. Mi a kedvenc ételed?:
ANYA ÁLTAL KÉSZÍTETT GYROS TÁL, MEG PARADICSOMOS CSIRKE, MEEEEG RÉPATORTA. ANYA KAJÁI A LEGJOBBAK.
CAPS LOCK.

5. Piszkáltak már azért, mert a One Direction rajongó vagy, kaptál már emiatt bántó megjegyzéseket? Ha igen, hogyan tetted helyre az illetőt?:
Sajnos igen; nagyon sokat bántottak. Középiskolában pedig éppen ezek miatt nem hangoztatom rangomat - büszke Directioner -; persze nem szégyellem ezt a dolgot, nehogy félreértsétek; csupán a sok csúfolódás közepette ez így rögzült belém, ahogy sok más is.
 Még a legeslegelején visszaszóltam, de aztán már hagytam a francba, és csak mosolyogva és bólogatva elsétáltam mellettük; azt gondolva, hogy mekkora egy idióták. Ennyi.

6. Más témákban olvasol blogokat? Ha igen, milyeneket?:
Ha a "más témák" jelző nem meleg blogokat illet; akkor igen. Ha One Direction blogokat, akkor talán... Párat, még régebben. 

7. Szeretnél híres író lenni?:
Minden vágyam, de kinek nem?:)

8. Ha választhatnál, melyik szuperhős lennél? Miért?:
Nem tudom, ismeritek-e a One Direction nevezetű szuperhős bandát; de eléggé jól végzik a dolgukat. Sok rajongójukat mentették már meg, pusztán a létezésükkel, ahogy az enyémet is.
 Köszönöm nekik.
Azt kívánom; bár lehetnék olyan jó ember egyszer, amilyenek Ők is.

10. Kimaradt a kilences, de semmi gáz. :):P Lennél háttértáncos egy One Direction klipben? Miért? Miért nem?:
Pár év múlva talán - tekintve, hogy előző évben (2014)  kezdtem el újra táncolni -, de most semmiképpen. 

10 kérdésem:
1. Bántottak valaha a Directioner rangod miatt? Ha igen, hogyan élted át?
2. Melyik a kedvenc dalod a Four albumról?
3. A melegségen kívül, van/nak olyan sztereotípia/ák, amely/ek ellen küzdesz?
4. Hogyan érzed magadat JELEN pillanatban?
5. Mennyire aggaszt az idő múlása?
6. Milyen vagy stresszhelyzetben?
7. Van valamilyen szupertitkos tehetséged?:P
8. Melyik varázsol el jobban: a felkelő Nap, avagy a teli Hold?
9. Várod a nyarat? Ha igen, miért?
10. Kedvenc könyved, kedvenc idézete?

Akiknek küldöm:

Suzuki Arile (Ha nem haragszol; elmondanám, mennyire is imádom a blogjaidat.^^ A fordított műved esetében - amelyikre küldöm is ezt a díjat - olyan érzelmi hullámokon estem át, hogy magam is meglepődtem. Köszönöm az élményt, csak így tovább !!!)
Eleshá LSH ( JESUS, imádom a blogod !!! Egyszerűen WOW! Borzalmasan jól írsz, és ne tudd meg, milyen érzelmi  hullámok ragadtak el. Hozz minél hamarabb új sztorit......... Izgatottan várom a frisseket. Csak így tovább !!! )

Mivel olyan kótyagos vagyok, hogy gondolkozni sem tudok azon, mit és hogyan teszek, és azoknak esetleg milyen következményei lennének - magyarul az agyam K.O.; szabadjára engedtem a véleményemet, és hozzáfűztem pár mondatot, azokhoz a blogokhoz, amelyekhez küldöm ezt.
 Remélem, senki nem bánja a dolgot.
Habár, nem tudom, érdekli-e valakit.
 Mindegy.

Jó éjt; és kitartást a hét többi napjához!!! xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése