2015. január 3., szombat

Award #20

Nagyon-nagyon szépen köszönöm Kaede-nek a díjat; hálás vagyok! :)


Szabályok:
1. Írj 10 dolgot magadról!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. Kijelenthetem, hogy beleszerelmesedtem a fiúk 18 dalába. Folyamatosan azt hallgatom.
2. Ma, ruhavásárlás közben is felhangzott, én pedig úgy örültem, mint majom a farkának.
3. Ed Sheeran a kedvenc énekesem.
4. Nem akarok sulit.
5. Utálom, hogy az idő ilyen gyorsan telik.
6. Szilveszterkor egyedül voltam, és ezt úgy ünnepeltem meg, hogy jó pár pohár pezsgőt megittam.
7. Csodás Szilveszter volt.
8. Nagyon könnyen kétségbe tudok esni, ha nincs semmilyen visszajelzés az írásaimra, vagy ha kevés van.
9. Kedvenc női énekesem Beyoncé.
10. Legtöbbször, mikor be vagyok csípve az alkoholtól, akkor szoktam azért nyafogni, hogy had hallgassam az ő dalait. Fura, tudom.

10 válaszom:
1. Mi vezetett rá az írásra?:
A nehéz idők átvészelésére és védővárának adott otthont; mostanra pedig evidens, hogyha el akarok egy kicsit tűnni a saját világomból, akkor írok.

2. Mi a kedvenc filmed?:
Hm, talán a Csillagainkban a hiba. Nagyon imádom azt a történetet, habár ahogy észrevettem, nagyon elterjedt lett a tinilányok körében. (Ez most olyan volt, mintha én nem lennék tini... Mindegy.)

3. És miért?:
Nagyon tetszik, ahogy a főszereplő páros bemutatja, a saját nézőpontjuk szerinti világot. A könyvben sokkal több utalást tesznek, amiket az elolvasása után, hetekig, talán hónapokig újra olvasgattam.

4. Szereted a filozofikus filmeket/könyveket?:
Haver, én maga vagyok a filozófia. Komolyan. Mindennap annyit szoktam gondolkozni, akár hülye dolgokon is, hogy megfájdul a fejem. Nem hazudok, tényleg így van.
Az írásaim is ezt a vonalat követik.
 Azt hiszem, ezek után a válasz egyértelmű: imádom őket.

5. A disztópiával foglalkozó történeteket?:
Bevallom, azokkal szerényebben és kényesebben bánok. De igen, szeretem őket.

6. Mi az, ami megnyugtat?:
Gyógytea, zene, rajzolás, írás. Azt hiszem, ezek.
Ja, és Harry Styles rekedtes, dörmögő hangja. Van, mikor egy kifejezetten szar, fárasztó, zavaros nap után, bekapcsolok egy videót, amiben beszél, vagy a Don't Let Me Go dalát hallgatom. És olyankor transzba kerülök.
Ha eddig nem próbáltátok ki, tegyétek, mert hatásos. :)

7. Ha felnézel valakire, mi az a tulajdonsága, ami miatt azt teszed?:
A lényének erősségére és magabiztosságára. Hogy annak ellenére, mennyi szörnyűségen ment keresztül; él és virul. És boldog.

8. Zárkózott, vagy inkább nyitott ember vagy?:
Bevallom, jelenleg még mindig élem a rossz időszakomat, ennek okáért most eléggé zárkózott vagyok.
 De még minden rossz előtt, olyan voltam, mint egy feltekert baba. Be nem állt a szám, és magabiztosabb is voltam.

9. Van olyan dal, ami jó emléket juttat eszedbe?:
Nagyon sok van; annyi, hogy felsorolni nem is tudnám.

10. Miért szeretsz írni?:
Komolyan? KOMOLYAN?!
Ne szórakozzunk már, aki utál írni, az hülye. Ennyi.
 Én, személy szerint azért szeretek - amit már említettem is nemrég -, mert el tudok menekülni a valóság elől, egy kis időre.

10 kérdésem:
Megint lusta leszek, és ugyanezeket kérdezem, ha nem gáz.

Akiknek küldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése