2014. április 20., vasárnap

Happy Easter, my dear! (one shot; Harry)

 Hy!:))
 Meglepetéééés!:D
Húsvét alkalmából írtam egy rövidke- körülbelül két oldalas- one shot-ot, tényleg nem valami hosszú. Harry-s one shot, valamiért most csak Vele tudtam elképzelni ezt a one shot-ot.:) Ezzel szeretnék minden kedves olvasómnak kellemes húsvéti ünnepeket kívánni; egyetek sok csokit és sonkát!:D :) <3
Nos, remélem tetszik és nem sokára jelentkezem valami hosszabbal!:D Jó olvasást kívánok, enjoy!xxx
Ui.: Magyar szokások szerint írtam meg ezt a húsvéti one shot-ot, úgyhogy képzeljétek azt, hogy Magyarországon játszódik, vagy valami....Mert semmiképpen sem angol szokások találhatóak benne, úgyhogy...:D
Ui2.: Most dolgozok egy olyan regényen, ami úgy ahogy tetszik, szóval számítsatok arra, hogy egy regénnyel is érkezni fogok nemsokáraaaa! (Megjegyzem: az első regénnyel a blogon.)


 Felvont szemöldökkel figyeltem barátom lépteit, karjai háta mögött voltak, és egyértelmű volt, hogy valamit dugdosott a kezében. Két éve voltunk együtt, és elmondhatom, hogy teljesen beleszerelmesedettem. A külsejébe, a belsejébe, mindenébe. Imádtam, úgy ahogy volt, ahogy létezett és élt. Azt hiszem Harry is így érzett irántam.
Majd megszólalt:
- Zöld erdőben jártam,
Kék ibolyát láttam
El akart hervadni
Szabad-e locsolni? - ekkor, ahogy sejtettem, az egyik kezében lévő tárgyat megmutatta nekem.
 Egy parfüm éktelenkedett ott.
Hitetlenkedve nevettem fel. Tudja jól, hogy mennyire utálom a húsvétot, azon belül is a "locsolókat", hiszen semmi értelmét nem láttam ennek. Fiúk házakat járnak, húsvét második napján, és lányokra olcsó kölniket fújnak, valahol meg magát a vizet is öntenek a lányokra. Kérdem én, ennek mi értelme van? És ráadásul a fiúk járnak a legjobban, hiszen ezért a..."locsoló túráért" csokitojást kapnak. Hol van itt az igazság?
 Gödröcskés mosolyával, áthatóan nézett engem, majd mikor belenéztem szemébe, azok a smaragdzöld szemek magával ragadtak.
- Na? Nem bánod...? - jobb kezében lévő parfümjét felmutatva mondta ki szavait.
Sóhajtva, egy apró mosollyal megráztam a fejemet, majd megszólaltam:
- Tudod jól, hogy utálom ezt... - már nagyobb mosollyal mondtam ki szavaimat.
- Tudom...Én - sóhajtott, miközben rápillantott egyszer az üvegcsére - ... Csak gondoltam Velem mégis csak kivételt tennél - kutyaszemek. Ezeket vetette be, hiszen tudja jól, ezeknek mennyire nem tudok ellenállni.
 Sóhajtva bólintottam, majd fejemet kissé előre döntöttem. Hallottam, ahogy kuncog, majd a parfüm kupakját kipattintja. Már vártam a bűzt, a hideg folyadékot, mikor helyette meleg és puha ajkakat éreztem meg fejem búbján.
 Nagyokat pislogva néztem rá, de Ő csak mindentudóan vigyorgott rám.
- Szerinted ilyen büdös kölnivel bepiszkolnálak, édes? - gödröcskés mosolya előjött, fejét hitetlenkedve megrázta. Még mindig nagyokat pislogtam rá. Kuncogva ránézett a kezében lévő üvegcsére, kupakját visszapattintotta, és nagy meglepetésemre, jó messzire elhajította háta mögé azt. Erre már én is kuncogtam.
- Sokkal finomabb illatod van, annál a parfümnél - gyengéden magához húzott, orrát a nyakam hajlatába dörgölte és mélyen belém szagolt. Kuncogva szólaltam meg, hiszen csikizett az orrából kijövő, vagy bemenő levegő.
- Ne, ne! Ez csikis! - toltam el magamtól még mindig kuncogva és ugyanígy néztem bele gyönyörű szemeibe.
 Felnevetett, majd a nappali - a házunk nappalijában tartózkodtunk jelenleg - kanapéjára finoman rálökött. Hümmögve mászott fölém, testével teljesen nekem feszült. Beharapott ajkakkal figyeltem mozdulatait.
- Mi lenne, ha... - ajkával fülemhez hajolva búgta szavait, majd ekkor jobb tenyerével pólóm alá simított, pontosabban a hasamat simogatta szakadatlanul, bőröm erre felforrósodott - ... Ha máshogyan piszkolnálak be? - majd ekkor nyakamat kezdte el csókolgatni.
 Sóhajtva túrtam bele barna, göndör hajába és meg is húztam azt, mire felmorgott.
- Benne vagyok... - hajánál fogva - finoman - magamhoz húztam arcát és ajkaiba suttogtam szavaimat.
 Ajkát megnyalta, majd rögtön nekem esett. Nyelve hevesen és túlfűtötten kereste az enyémet, és mikor megtalálta azt; táncba hívta. Szenvedélyes, mégis romantikus táncot jártak, és a csók által kapott jó érzéstől, mindkettőnk homloka ráncos lett.

***

 Lihegve és izzadtan feküdt rajtam Harry, miután egy szenvedélyes szeretkezésen mentünk keresztül; együtt. Testünk egymáshoz, az Ő göndör fürtjei pedig tarkójához és homlokához tapadt.
Szuszogva, egy mosollyal az arcomon, simítottam el homlokából a haját, mire pillantását rám emelte és szemeivel egyenesen az én szemeimbe meredt.
- Boldog Húsvétot, szívem - szuszogta Ő is.
Kuncogva adtam egy puszit az orrára, mire elmosolyodott.
- Neked is.



(A kép saját szerkesztésű)



4 megjegyzés:

  1. jújjjj énisakarokegyilyenlocsolót :333 #szépálom
    Harry lesz a húsvéti nyuszim :3
    És végre nem írtad azt a bevezető szövegbe, hogy "nem lett a legjobb" vagy "Nem vagyok vele megelégedve" .. = pirospont, és kapsz hozzá egy nyulat is :)

    Hát valami nagyon aranyos lett! De megnéztem volna azt a pillanatot így egy kívülálló személyként (vagy inkább a lány szemszögéből) amikor Hazz mondta a kis versikét... ohh biztos nagyon kis cuki lett volna :)
    És igazad van! Ezt valahogy csak Harryvel lehetett elképzelni! Akárhogy próbáltam, például Zaynnel vagy a többi taggal, nem sikerült! Ez pont Harry-s one shot ! :D
    Én is inkább egy Harry-puszit kértem volna a kölni helyett! Már fáj a fejem tőle, meg tiszta büdös tőle a fejem.. ><

    "És ráadásul a fiúk járnak a legjobban, hiszen ezért a....."locsoló túráért" csokitojást kapnak. Hol van itt az igazság?" - ugyan ezt mondtam ma reggel a testvéremnek reggel, még amikor nem volt kint a rész. De tényleg. Hol az igazság? Ők bebüdösítenek azzal az izével, ők meg csokit kapnak.. de kis izék :( Dár nekem mindegy mert este úgy is megeszem a bátyámét, utána pedig rákenem az uncsimra xD

    Utána meg megjött a kis cukimuki Harold, és bókolt a lánynak. Kajak egy pillanatra azt hittem, hogy én vagyok a helyébe.... tényleg, mindig ezt írom, de most ha igaz... Fantasztikusan írsz, imádom.
    Tényleg, jön a kis sablonszöveg, hogy nagyonnagyon jó lett, próbálom más szavakkal leírni, hogy mennyire fantasztikusamazingwonderfulperfect lett, de nem tudom! Tényleg hihetetlen jó lett!
    Puszi: Bo S.
    U.I.: Kellemes húsvéti ünnepeket!
    U.I.2: Ez a kép a végén.. Jót nevettem :D Nagyoncuki :+ Meg kell mondjam, jól ál nekik a nyuszifül :D
    U.I.3: Tényleg nagyon jó lett a rész! :)
    U.I.4: most csak azért írtam ezt mert a kedvenc számom a négy . :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, nekem mondod?!:D Milyen jó lenne egy ilyen locsoló húsvétra.:33 Hmm... Hát igen, szép álom.:D :/ :D
      Köszönöm a piros pontot és hozzá a nyulat is! #haha

      Köszönöm, jól esik, hogy tetszik Neked.:) És igen, haha, én is szívesen megnéztem volna kívülállóként (vagy a lány szemszögéből), ahogy mondja azt a versikét, meg úgy az egészet.:D :)
      Haha, akkor ténylegesen jól éreztem, hogy ez csak és kizárólag Harry-s one shot lehet, mással tényleg nem nagyon lehet elképzelni.:/

      Tényleg?:D Haha, micsoda véletlen!:) De hát ami igaz, az igaz, úgyhogy..:D

      Haha, igen a cuki Harold.:D :) Köszönöm, jól esik tényleg, hogy így gondolod.:) És tényleg nem tudom elégszer megköszönni a kedves és bátorító szavaidat.:)
      Pusy: Naomi_Styles xxx
      Ui.: Köszönöm, Neked is! (Még egyszer.:D)
      Ui2.: Haha, köszönöm.:D És igen, tényleg jól áll Nekik az.:D
      Ui3.: Tényleg nagyon szépen köszönöm!:)
      Ui4.: Haha.:D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm szépen és köszönöm, hogy komizol.:)x

      Törlés