2015. június 3., szerda

Something new...

Hello emberek!!! :):)

Alkottam valami nagyon... NAGYON szokatlan dolgot. Ismerős nektek ugye a Rómeó és Júlia Shakespeare-től? És az említett, csodás művének stílusa?
Bizony, prózai.
És ez egyszerűen csak elgondolkodtatott... S támadt hirtelen egy ötletem.
Mi lenne, ha én is írnék egy ilyet, vagy legalábbis ehhez hasonlót??? Elvégre verseket írni is imádok... Összejöhet, gondoltam én.

 Szóval elkezdtem, és NAGGGYON sokat írtam. Egészen belejöttem, az a helyzet.
Gondoltam amolyan meglepetésként csakúgy kiposztolom ide; az ötven feliratkozót ünnepelhetjük, bizony ám!!! Számomra ez még mindig hihetetlen.
Igen, ez lenne az ürügye ennek a megírásának.

 De hogy miért is pofázok itt össze-vissza?? Az ok a következő: borzalmasan tartok a reakcióktól. Így úgy gondoltam, hogy 1) bejelentem, 2) ééés hozok belőle egy kis részletet; csakhogy nagyjából, avagy pontosan érzékeltetni tudjam Veletek, hogyan is van megírva az egész történet.

 Oké, szóval... A címe Distance, azaz Távolság; és a részlet, amit hoztam az a második színben van benne (mert bizony ezek színből állnak, ha esetleg nem tudtátok, vagy nem emlékeztetek már erre...).
Egy Larry sztori, a szituáció pedig a következő: Harry éppen egyedül üldögél a szobájában. És akkor itt is lenne a kis részlet (amikor egy szereplő beszél, mellette ott van mindig a neve, csak egy kis apró infó):

"Harry: Még az Anyatermészet
Hajnali szépségének tehetős
Elegye sem képes
Szívem súlyát rendbe
Tenni
Ne is próbálkozz fényeddel, Kedvesem!
Mert az én igazi Kedvesem
Többé nincs velem
- Ily' szerencsétlenül végeztem,
Én, a csúnya valóm:
Fiatal és szeszélyes tartós
Meggondolatlanság tartott
El velem
Hagyta, hogy megtegyem
- Első s sok éves Szerelmem
A köd lakosa legyen.

Ő nem volt rest:
Könnye csöppent
S annak hangja oly' némaként
Teremtett dallamot
Akárcsak szívének fájdalmas dorongja csapott
Papot."

Nos, ennyit hoztam belőle; elárulom, hogy összesen már nyolc színt írtam... Pontosabban belekezdtem már a nyolcadikba.
Van egy nagy különbség Shakespeare Rómeó és Júlia, illetve az általam megírt történet között... Mégpedig az, hogy Shakespeare művében csakis párbeszédek vannak, semmi más. Nekem ez valamiért nem tetszett túlságosan; így én egy-egy kisebb-nagyobb leírást beleírtam.

 Nos, kíváncsian várom a véleményeteket: hogy amint végeztem a történettel, publikáljam-e ide. Persze megtörténhet az az eshetőség is, hogy nem posztolom, és csak magamnak írom... Mert tényleg rendkívül élvezem.
Szóval izgatottan várom a Ti hozzáállásotokat ehhez... Várom a kommenteket! ;)

Ui.: Még az az eshetőség is közbejöhet, hogyha annyira elnyeri a tetszéseteket ez a sztori, akkor külön blogot hozok létre az ilyen, prózában megírt történeteknek. Mert tényleg baromira élvezem...

N. G. xoxo

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Annak nagyon örülök!:)
      Kint is van a sztori - remélem az is tetszeni fog.
      N. G. xx

      Törlés
  2. Aztaaa*_* nagyon jó ötlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, nagyon örülök, hogy ennyire megnyert téged a sztori!:)
      Már olvashatod is, remélem nem okoztam csalódást vele!
      N. G. xx

      Törlés
  3. Nekem bejön, naon ^^ szívesen olvasnám már most!! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, akkor én naon örülök!!! ^^
      Már olvashatod is!:D
      N. G. xx

      Törlés
  4. Nagyon jo otlet ritka az ilyen blog:) (sot en egyet se ismerekxd)
    Nagyon varjuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy elnyerte a tetszésedet!:)
      Úgy döntöttem, hogy egyelőre nem hozok létre új blogot ezeknek a sztoriknak - és amiből ízelítőt olvashattál; már el is tudod olvasni teljesen már!:)
      Remélem tetszeni fog.
      N. G. xx

      Törlés
  5. Te jo eeeg! Imadtam rakd ki szerintem megeri. Nekem nagyon tetszik:'3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, tényleg ennyire tetszett az ízelítő???
      Hihetetlenül örülök ez esetben. Kint is van; már olvashatod is! :)
      (Nagyon remélem, hogy maga a sztori is ennyire fog tetszeni.)
      N. G. xx

      Törlés
  6. Tetszik az ötlet, várom nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak nagyon örülök; már olvashatod is!!!:):)
      N. G. xx

      Törlés