2015. április 17., péntek

FONTOS!!!

Hello mindenki!:)

 Sajnálom, amiért mostanában ennyire ritkán jelentkezem; engem visel meg ez a legjobban, tekintve, hogy még mindig mennyire szeretem is ezt a blogot. Az idő haladtával egyre jobban belopta magát a szívembe, és nem hiszem, hogy egyhamar ki fog szabadulni onnan.
 A lényeg; amiért megint egy semleges bejegyzéssel jövök hozzátok, az a következő lenne: a véleményetekre vagyok ISZONYÚAN kíváncsi.
Aki már régóta itt van velem, vagy aki esetleg nemrég csatlakozott, de minden sztorimat elolvasta; tudhatja, hogy van egy bizonyos Ten feet tall c. sztorim, melyből már hónapok óta nem hoztam új részt - pontosabban december óta... Igen, eléggé megdöbbentett, hogy ennyi idő eltelt azóta; az ember észre sem veszi, de a feje felett hónapok, esetleg évek szállnak el egy pillanat alatt...
Szóval. Meg szeretnélek kérdezni benneteket: mennyire lenne érdeklődés arra a történetemre? Van, aki még kíváncsi rá, és szeretné, hogy befejezzem? Mert ha igen, örömmel teljesíteném; hisz' vissza szeretnék térni, méghozzá újult erővel; a múltban történt eseményeket elfelejtve. Igen, nagyon sok mindenen mentem keresztül, amiért nem jelentkeztem sűrűn, de... Tényleg készen állok visszatérni, amíg van rá érdeklődés, esetleg igény.
 Arra szeretnék kérni MINDEN EGYES kedves olvasómat, akik olvasták a Ten feet tall című történetemet; hogy írják le véleményüket - szeretnétek tovább-, avagy nem szeretnétek továbbolvasni. NAGYON fontos lenne számomra...
De ha esetleg tényleg újra hoznám a sztori részeit, azokkal megbombázva benneteket; tudnotok kell, hogy valószínűleg nem lesz már olyan nagyon gyerekes hangulata - így visszaolvasva iszonyúan gyerekes, de szeretnék már jobban előrehaladni benne.
Szóval... Mit gondoltok? Folytassam vagy ne?
Várom a véleményeteket.

Ui.: Nagy vacillálások után végül beállítottam a tetszik és a nem tetszik gombot a bejegyzések alá; úgyhogy aki nem szeret kommentelni, vagy nem tud valamilyen ok miatt; azokra kattintva megteheti, hogy jelez nekem elmondva véleményét.
Persze, ez a bejegyzés kivétel ez alól; tényleg nagyon fontos lenne számomra, hogy elmondjátok, mit gondoltok.

<3 Naomi Greg

8 megjegyzés:

  1. Nos drága Naomi!
    Én nagyon kíváncsi lennék rá és remélem miután ezt elolvastad boldogan állsz hozza ujra !😊 Sajnalom ,hogy nem kommentelek csak nincs időm.😕 Sorry a helyesírásert is a telefon hülye .:D Szóval a lényeg az ,hogy en kíváncsi vagyok ra.😉

    VálaszTörlés
  2. Gyerekes?! Már hogy lenne gyerekes?! Az a történet fantasztikus, és én is nagyon szeretném, ha folytatnád. :) Ha még ritkán is jelentkezel, a történeteid és az írásod hihetetlen, és emiatt biztos itt maradunk egy jó páran.

    VálaszTörlés
  3. Szeretném ha folytatnád mert én imádom ahogy az összes eddigi történeteidet is *-*

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is folytathatnád :) <3
    Aune~

    VálaszTörlés
  5. Drágám!
    Örömmel hallom(olvasom:P), hogy újult erővel térsz vissza! A Ten feet tall az egyik kedvenc történetem tőled és mikor megláttam, hogy folytatnád, nagyon megörültem! Teljes szívemből szeretném, ha folytatnád! ^^
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülnék neki, ha folytatnád, hiszen nagyon megszerettem azt a történetedet. :)

    VálaszTörlés
  7. Még jó hogy, szeretném ha folytatnád. :)

    VálaszTörlés
  8. Egy nagyon tehetséges író vagy, a nép pedig alig várja, hogy olvasson tőled :)
    Ziall az egyik kedvencem, naná, hogy nagyon örülnék a folytatásnak :)
    Kaede. xx

    VálaszTörlés