2015. március 26., csütörtök

Stay strong!!!

Sziasztok,
Tudom, már rég nem jelentkeztem... És igen, ég a pofám is ez miatt, de úgy döntöttem tisztázom a helyzetet.
 Nos, igen; tegnap bennem is egy világ tört össze, mikor megtudtam, hogy Zayn Tökéletes Malik kilépett a bandából. Szerencsémre éppen ezen a héten betegeskedem, így nem volt gond az miatt, hogy egész éjszaka aludtam vagy három órát, és csak sírtam és sírtam, semmi értelmeset nem csináltam... Szörnyen fáj, még mindig. Fel sem tudom fogni ép ésszel.
De tisztelnünk kell a döntését. Nem volt boldog már. Fáradt volt. Fáradt ettől az egész világtól, amely őket bekebelezte. Sajnos, nem mindenkinek való a sztárvilág. Örökre hiányozni fog.

 Igen, a blog sorsa miatt is őrlődtem, plusz teherként viselve annak sorsát szívemen, s lelkemen. 
És meghoztam egy irtózatosan nehéz döntést.
Méghozzá azt, hogy folytatom. 
 Befejezem a régi történeteket, a kért sztorikat is teljesítem; mindent. Zayn-ért. De ahhoz hatalmas erőt kell gyűjtenem, mert jelenleg éppen a Zouis (Black widow) történetemen serénykedtem lelkesen - mert igen, a hosszú szünetem alatt sem tétlenkedtem -, de egyszerűen jelenleg képtelen lennék sírás nélkül folytatni annak megírását, ami megnehezíti azt, hogy végéig vigyem a sztorit...
Szóval még egy kis türelmi időt kérek Tőletek, az Olvasóimtól. Tudom, hogy nagyon rég nem jelentkeztem, mert a helyzet az, hogy egyszerűen minden összejött nekem ebben a hónapban - sok és tartós betegség, családi gondok, lelki gondok, aztán a fandom drámák... Csak egy kis lélegzethez had jussak. Ennyit kérek.

 Tudnotok kell, hogy mindvégig figyeltem a blog alakulását, amíg szüneteltettem... És megdöbbentett a tény, miszerint annak ellenére, hogy én önző és lusta módon nem jelentkezek sokáig, ettől függetlenül a megjelenítések száma igencsak sok volt, plusz a követők száma is nőtt... A szívemet megmelengette a dolog.
 Összegezve csupán egy kis szusszanásnyi időt kérek Tőletek, mert úgy érzem, hogy az elmúlt hónapban valaki elvette tőlem a tápláló oxigént... De a tegnapi, hihetetlen fájdalmas esett ráébresztett arra, hogy mennyire is könnyen kicsúszhat az ember kezéből az, amely annyira megszokottá és szinte hétköznapivá vált számára... Aztán azon kapja magát, hogy az a bizonyos dolog, vagy személy hirtelen nem lesz ott többé.
Szóval ugyan, sírós szemekkel, remegő kezekkel, de mindenképp meg akartam nektek írni ezt... És kérlek, mindenki maradjon erős!!! Nézzük a pozitív oldalát ennek: Harry, Liam, Louis és Niall még itt vannak nekünk, bármennyire is össze vannak törve lelkileg Ők is.
Úgyhogy csak nyugalom, minden rendben lesz. 
Szeretlek benneteket, és még egyszer elismétlem: maradjatok erősek!!!
Nemsokára újra találkozunk.
xoxo: Naomi Greg

2 megjegyzés:

  1. Szia Naomi!:)
    Nem nagyon szoktam kommentelni, de az összes sztorit olvastam eddig. Nem igazán találok más bromance blogokat. Ismerem még Kaede, Lana és Lora blogját. De kb.ennyi.:/
    Örülök neki,hogy folytatod!
    Amikor elolvastam, hogy Zayn kilépett... Jézusom...egy világ omlott össze bennem. Nem éreztem semmi mást ((még akkor sem,mikor az a fiú aki tetszik beszélgetett velem,pedig olyankor el szoktam ájulni:D)) csak fájdalmat, hogy Zayn...... nem tudom leírni mégegyszer:(
    A blogjaim azonnal töröltem/ a befejező részeket írom, szóval nem igazán fogom folytatni az írást, de olvasni azért még fogok sztorikat...remélem.
    Azt hiszem elveszítettem 1/7 darabot a szívemből, azzal, hogy Zayn már nem lesz ott a posztereken, a dalokban nem fog énekelni, nem lesz koncerteken, az interjúkon... stb.:(
    Nagyon hiányzik már most, de el kell fogadni a döntését, s ez talán egyszer nekem is menni fog.

    Annyi időt adok neked, amennyit szeretnél, csak kérlek ne hagyd abba!:(

    xx. Lia Smiley

    VálaszTörlés
  2. Annyira örülök, hogy nem hagyod abba. Akármennyit is kell várnunk az új történetre, én biztosan itt leszek. Kitartás! (Semmi bíztatót nem tudok írni, mert még mindig annyira fáj ez a Zaynes dolog..)

    VálaszTörlés