2014. december 22., hétfő

Holding onto heaven (one shot; Zarry)

Hello!!!

 Remélem, még akadnak olvasók ezen a blogomon; a két hét, hosszú kihagyás után.
Sajnálom, hogy ilyen sokáig nem voltam; higgyétek el, nekem is rossz volt, hisz' hiányzott. Nagy volt hajtás, sok volt a program, és ha volt időm; azt inkább pihenésre szántam.
 De most itt vagyok; jelentkezem, még hozzá egy kis, rövidke Zarry One Shot-tal, így, karácsony előtt gyorsan. Ne aggódjatok, mindenképp hozni fogok egy karácsonyi One Shot-ot, többet is akár, ha még kíváncsiak vagytok rám.:)
 ILLETVE a Larry Christmas blogra én is jelentkeztem, és HATALMAS nagy megtiszteltetés, hogy annyi csodás íróhoz csatlakozhattam... Nagy is rajtam a nyomás és a félsz.
Nos... Akkor nem is dumálnék tovább; jó olvasást kívánok; remélem tetszeni fog a komolysága ellenére is... Oh, és amit talán még fontos megemlítenem, az az lenne, hogy ezt a sztorit a saját életem ihlete.
Enjoy.xxx

 Tenyereim izzadtak, s az ujjaimat már ripityára ropogtattam. Hajamba néha-néha idegesen beletúrtam, számat idegbeteg módjára rágcsáltam és tépkedtem.
- Harry! - a pakisztáni fiú aranybarna szemeit, mélyen belém fúrva jött közelebb hozzám, s jobb tenyerét gyengéden ráhelyezte bal karomra. - Kérlek.
Megtörtem. Megtörtem átható, esdeklő íriszeitől; a forró, bizsergető közelségétől. S míg én a szobám minden sarkát tüzetesen végigmértem, úgy mint még soha - észrevettem az ajtó melletti sarokban, egy viszonylag nagy pókot, körülötte az átlátszó hálójával -, illetve míg ajak rágcsálva gyűjtöttem magamban az erőt; addig Zayn még hozzátett valamit mondandójához: - Harry, kis pisis korod óta legjobb barátok vagyunk, tudod, hogy megbízhatsz bennem.
Tudtam, persze, hogy tudtam. De ez egy olyan dolog volt, melyet nemhogy neki, de még a szüleimnek sem mondtam el soha, nem véletlenül. Vannak dolgok, melyeket úgy sem érné meg elmondani senkinek, tekintve, hogy nem értenék meg. 

 Nagyot nyeltem, hogy a torkomban keletkezett csomót enyhítsem. Persze; mindhiába volt a próbálkozás.
Ziháltan vettem a levegőt, de egy hatalmas sóhajt követően; úgy döntöttem a szavak helyett a tetteim beszéljenek.
 A pulcsim mindkét ujját feljebb húztam, nem is hezitálva. Ekkorra már úgy voltam vele; lesz ami lesz. Ha Zayn ez miatt neheztelni fog rám, vagy ami rosszabb; megundorodni tőlem, hát legyen. Nem fogom szégyellni.
 Az említett, ahogy meglátta a mélyebb, illetve már kevésbé mélyebb vágásokat ott; szemei elkerekedtek, ajkai szétpattantak, és a lélegzete tisztán hallhatóan elakadt.
- Harry - suttogta elhalóan, két karomat pedig gyengéden megérintette, a felsértett területeken.
Simogatta, vagy csupán ott tartotta valamelyik sebhelyemen az egyik ujját; de mindenképp érintkezett velem valahol ott. Percekig ez ment, én pedig a plafonra meredve próbáltam kiüríteni elmémet; mert nem akartam semmire gondolni. Semmire.
Azonban Zayn rekedtes, elhaló hangjára, melyhez hasonlót talán még soha nem hallottam; tekintetemet visszahelyeztem, az előttem törökülésben lévő srácra. - Miért tetted ezt magaddal? - Lélegzetem hirtelen gyorsult fel, mikor puha ajkaihoz emelte az egyik karomat, és minden sebhelyemet egyesével csókolgatni kezdte;  majd a másikkal ugyanezt tette.
- Z-Zayn, e-ez ne-em szükséges - nyögtem ki, mert nem akartam, hogy úgy érezze; kötelessége bármit is csinálnia ez ellen; nekem bőven elég volt, hogy itt volt mellettem mindig.
 Aranybarna íriszeit rám emelte, és azokban megjelenő könnyeket meglátva; nekem is azokat csalt szemeimbe.
- Ígérd meg nekem Harry, hogy SOHA nem teszel többet ilyet magaddal - suttogta, arca olyan mély elszántságot tükrözött, hogy lélegzetem újra elakadt.
Tekintetemet a gyűrött párnámra kaptam, azonban a fekete hajú srác, rögtön visszahelyezte azokat magára.
 Még közelebb csúszott hozzám ültében, két, forró tenyerét arcom mindkét oldalára helyezte. S míg azok forrtak érintése alatt, addig Zayn mélyen belém fúrva tekintetét, elismételte előbbi szavait.
- Ígérd meg nekem Harry, hogy SOHA nem teszel többet ilyet magaddal; ígérd meg. - Dadogva teljesítettem kérését.
- Me-megígérem.
Egyet bólintva fürkészte arcom minden szegletét, ezzel zavarba hozva. 
Hosszú perceket követően mély, férfias hangjával megszólalt:
- Nem szeretnélek kifaggatni azért, hogy miért tetted - hagyott egy kis szünetet, és a legmeglepőbb az volt, ahogyan ráhangolódott minden érzékszervem. - Csak szeretném, hogy tudd; nekem bármikor elmondhatod, hisz' ha valaki, akkor én itt leszek melletted, bármi történjék. - Miután sietve bólintottam egyet, folytatta. - Harry, fogalmad sincs róla, hogy az emberek mennyire is ugyanolyanok. Mind érezzük magunkat egyedül, magányosan, elveszettnek...
- Jelenleg te is szoktad? - karcos búgásommal szakítottam félbe, amire torkára forrtak a szavak.
Egy pillanatra elnézett rólam, de azután olyan mélyrehatóan pillantott vissza íriszeim közé, hogy megremegtem. Egyet bólintva válaszolt kérdésemre.

 Percekig csak meredtünk egymás szemeibe; és hosszú évek múltán, csupán most vettük észre egymás sebeit, melyek hol mélyebbek, hol már kevésbé azok. De ott voltak.
- Hogy lehet, hogy kiskorunk óta ismerjük egymást; de mégsem eléggé? - suttogtam.
Csönd telepedett közénk, mely inkább elgondolkodtató volt, mint kínos.
- Nem tudom... - lehelte végül Zayn.
Aranybarnái az én zöldeimmel összefonódtak, s mindenféle szenvedésen túl, a boldogság szigetére úszva; mosolyodtunk el egyszerre. Nem azért, mert boldoguk voltunk, önfeledtek; vagy bármiféle hátsószándékú ok miatt. Hanem egyszerűen csak azért, mert itt voltunk egymásnak, és ha az egyikünk a mély gödörbe került, a másik sietve segített neki kijutni.
 Szerencsés voltam.

 És másnap, mikor bementem az iskolába; erre gondoltam, s tudtam azt tettetni, mennyire egy boldog életet élek, tele jóságokkal, szépségekkel.
De nekem egy szépségem volt csupán; Zayn Malik, akit még aznap megcsókoltam, mert nem akartam többé egy helyben toporogni az életben.

Foxes - Holding onto Heaven

6 megjegyzés:

  1. Jaj, ez nagyon szép volt. Megdobogtatta a szívemet, még ha szomorú is volt. A gif-en meghaltam, ilyen tökéletességet már büntetni kéne.
    A történethez visszatérve. Rövid volt, szomorú, viszont mindent elmondott.
    És, hé, drágám, mindig van kiút, oké? :)
    Előre is boldog karácsonyt neked, nevess sokat, és egyél annál is több sütit! A süti finom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudnod kell, hogy könnyeket csalt szemeimbe a kommented. És a "köszönöm" messze nem lenne elég; nem tudja kifejezni, mit érzek igazán.
      Hálás vagyok neked, és természetesen minden egyes Olvasómnak, hogy itt vannak nekem.
      Örülök, hogy tetszett; de ez tényleg egy kis semmiség volt, nem is nagyon mertem belemenni ebbe a témába... De azért örülök, hogy megdobogtatta a szívedet. :)
      Viszont kívánom, és köszönöm a tanácsot, azt hiszem, meg is fogadom. :D:P
      Pusy: Naomi Greg xx

      Törlés
  2. Egy hozzám nagyon közel álló személy egyszer hasonlót cselekedett. Nagyon meg voltam döbbenve, nem tudtam mit kéne tegyek vagy mondjak. Mindig is magabiztos és életvidám volt.
    azt hiszem, ekkor ébredtem rá, hogy mindenki, minden harcosnak vannak igazán mély gödrei. Amiből fel kell, meg kell próbálni felállni.
    Nem tudom, pontosan min mehettél keresztül, de biztos vagyok benne, hogy nagyon erős vagy. Mindig van remény és kapaszkodó, még ha az csak csupán az égen levő csillagok, rendben? Bár nem ismerlek, viszont tudom, hogy egy csodálatos ember vagy, és ezt ne felejtsd el!
    ugyanazokkal a szavakkal tudok csak szolgálni, mint Lora: nagyon szép történet lett, nagyon tehetséges vagy! Izgatottan várom a továbbiakat! :)
    Boldog Karácsonyt és nagyon jó újévet! :))
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is: részvétem az ismerősödnek; szégyen, hogy egyes igazi angyaloknak nem tud kijárni, azok az élet adta lehetőségek, melyeket mindenki megérdemel az életben. Sosem gondolnánk, de talán a legboldogabbnak tűnő személy az, aki a legszomorúbb és legmagányosabb.
      Csak helyeslően tudok bólogatni szavaidra; mindenkinek vannak saját gödrei, amikből ki kell másznunk, s ha szerencsések vagyunk, akadnak ebben segítők is. :)
      Neked is azt tudom elmondani, amit Lora-nak; a köszönöm édeskevés lenne ide.
      Viszont kívánom!!! :)
      Pusy: Naomi Greg xx

      Törlés
  3. Csodálatos lett nagyon-nagyon, és én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, fenomenális lett.
    A témát illetően, valamilyen szinten átérzem, mivel velem is gyakran fordulnak elő olyan szituációk, amik erre sarkallnak, de nem tudom..ennyire SZERENCSÉRE soha nem voltam rosszul, vagyis ilyesmire nem vetemedtem, és remélem nem is fogok..Mindegy is, nem ez a lényeg, hanem, hogy tudd nagyon erős vagy, és hihetetlenül sokat segítenek a történeteid nekem.
    Csodálatos vagy te is, meg a története(i)d is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, nagyon édes vagy. Köszöngetek itt egyfolytában; mint egy lüke szamár, de egyszerűen annyira... megtudtok lepni.
      TE vagy csodálatos, OKÉ???!!
      Egyben örülök és nem is, hogy át tudod érezni ezt a témát; illetve NAGYON remélem, hogy Te nem esel abba a hibába, amibe Harry is a sztoriban... Mert tényleg semmi értelme; csak hátráltat, és nem jutsz vele előrébb. És csak továbbszenvedsz. Úgyhogy ne, kérlek. Senki se tegyen ilyet.
      Örülök, mindenesetre, hogy ez a kis nyúlfarknyi sztori elnyerte tetszésedet; őszintén féltem a reakcióktól, nem is nagyon mertem beleásni magamat ebbe a kényes témába...
      Na, de ahogy Apa mondani szokta; egy a lényeg; hogy ragadjon a bélyeg.
      Pusy: Naomi Greg xx

      Törlés