2014. március 4., kedd

Kisebb- nagyobb változások

Hy everybody!:))


 Amint látható, a blog teljesen átalakult. Kisebb- nagyobb változásokon ment át a blog, és még tervezek egy kicsit alakítgatni rajta. 

 Nagy döntést hoztam ma. Még pedig azt, hogy ezen a blogon több történet is majd olvasható lesz, nem csak egy darab, ami név szerint ugye az 'Impossible love'.

 És hogy mi az oka ennek a hatalmas változásnak? Több dolog.
 Első sorban az, hogy a napokban kaptam egy kritikát...Egy igen kemény kritikát, ami persze teljesen igaz és jogos; egyetértek vele. Mivel van egy pár rajongója az 'Impossible love' történetemnek, ezért azt nem fogom kitörölni; folytatom tovább, a végéig. :) De ha nem lenne egy rajongója sem, már rég kitöröltem volna. 
 Másrészt nagyon sok olyan történet ötletem van, amit megszeretnék írni. Egy ideig úgy voltam vele, hogy majd ha befejezem az 'Impossible love'-ot, akkor majd írok újabb történeteket. DE tudni kell rólam, hogy nagyon türelmetlen típus vagyok; így már nem bírtam ezzel sem tovább várni. 

SZÓVAL remélem tetszeni fognak a későbbi történeteim, illetve még tetszeni fog a blog kinézete is, hiszen még nincs teljesen kész.

Love ya!:)
Naomi_Styles xxx







2 megjegyzés:

  1. uramatyámm :)))))
    nemtudom most mivan... Felléptem a régi linkre és írta hogy ellett távolítva a blog... Szó szerint elsírtam magam!! De rátaláltam..- nem is tusom hogy - erre a linkre és megnyitotta, én pedig hatalmas szemekkel bámultam, hogy itt vagy, és "élsz". Akkor folytatódik? Dejó...! :)
    a többi sztoridra is kíváncsi vagyok :)
    és eskü leszokom erről a hosszú kommentírásról, gondolom már az agyadra megyek ezzel.
    Befejezem.. ESKÜ.
    Puszil: Bo S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, jujj, sajnálom.<3 Gondoltam egyébként, hogy pár olvasóm nem fog rám találni, de azért reménykedek benne, hogy mégis.:D :) Örülök, hogy Te megtaláltad.:) És igen, "élek"!:DD #haha
      Persze, hogy folytatódik!:)
      Örülök neki, hogy kíváncsi vagy rá, reméltem is hogy valakik azok.:)
      Oh, nyugi, én személy szerint imádom a komijaidat, tényleg!:)) ESKÜ! Szóval csak nyugodtan, én nem bánom.:)
      Pusy: Naomi_Styles xxx

      Törlés