2014. február 26., szerda

Award #2

Hy everybody!:))

Megint csak nem egy új résszel jövök, amiért tényleg nagyon sajnálom, minél hamarabb megpróbálom hozni a kövi részt, tényleg igyekszek.

 Nos, akkor biztosan felmerül a kérdés bennetek- ha esetleg persze nem olvassátok el a címet, mert a címből egyből lejön-, hogy akkor most mit hoztam?

Hihetetlen, de életem 2., azaz második, még pontosabban MÁSODIK blog díjjával jelentkezem...Wow, köszönöm..Tényleg nagyon-nagyon köszönöm. A díjat megint csak hűséges kommentelőmtől, olvasómtól kaptam; Bo S.-től.
 Na hát, akkor kezdjük is...








Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 5 embernek!


11 dolog magamról:
1. Utálom a sulit, de nem a tanulás miatt, hanem a benne lévő emberek miatt, és most történetesen nem a tanárokra gondolok.
2. Ma is nagyot csalódtam pár "barátnőmben".
3. Persze ez szinte mindennapi, hiszen Bennük mostanában, mindennap csalódok egy picikét, de ma nagyot csalódtam...
4 Mindegy is, már csak pár hónap és vége van az évnek, én meg új életet kezdhetek a középiskolában..Új barátok, új környezet, új élet...
5 És szerencsére nem sokára elköltözünk anyával, anyának a párjához, így máshol is fogok majd élni...Hál' Istennek!
6. A szüleim elváltak, még 6 éves koromban.
7. Mostanában sokkal többet hallgatok zenét, mint alapból.
8. Imádok tumblr-özni.
9. Nemrég, pontosabban hétfőn voltam szóbeli felvételizni és kellemesen csalódtam, mert azt hiszem jól ment.
10. Uh, de iszonyúan izgultam...Tényleg szörnyen izgultam.
11. Ez a 8. év nagyon sok mindenre ráébresztett; sokat tanultam ebben az évben..És most nem a tananyagra gondolok persze.


Válaszolj 11 kérdésre:

1. Van Facebookod?:
Igen.:))

2. Kiről mintázod a karaktereid személyiségét?:
Huhh...Ez egy igen nehéz kérdés, amit nem tudok teljesen és pontosan megválaszolni. Nos...Most csak a két főszereplőről írok, azaz Harry és Hope Styles-ról. Harry-nek a személyiségét és a tulajdonságait összekevertem az eddig köztudottakkal és az én általam képzeltekkel. Hope viszont már nehezebb eset. Mivel elég fiatal ugye- 11 éves-, ezért elég nehéz dolgom volt, hiszen igaz hogy nekem 3 éve volt a 11 éves korszakom, mégis annyi minden történt velem azóta, hogy nem tudnék rendes 11 éves lány szemszögéből írni egy történetet....És hogy őszinte legyek, legtöbb tulajdonságát a sajátoméból szedtem. Például ott van az, hogy érett a korához képest..Nos, én is mindig az voltam, ez többen is mondták/mondják; mind külsőleg és belsőleg is egyaránt. Aztán...Ott van az érdeklődése a művészetek iránt... Hogy a külsőről is beszéljünk, ott van a zöld szeme és a szőke haja..Nekem is szőke a hajam, illetve zöld a szemem. Ott van a kis szerénysége, a kissé túlzott érzékenysége...Mind mind az én tulajdonságaim közé tartoznak. És igazából a mai napig talán nem tudok rájönni, hogy miért pont egy 11 éves lány lett az egyik főszereplő; azt hiszem így IS próbáltam egyedibbé tenni a történetet, nem is tudom.


3. Mióta blogolsz?:
Huhh... Pontosan nem tudom. Annyit tudok, hogy nyár óta..De ha visszakeresném, biztos megtudnám.


4. Honnan jön az ihlet?:
Nos...Igazából ezzel a bloggal csak azt akarom bebizonyítani, hogy a szerelemnek nincs határa. Ennyi lenne.


5. One Direction vagy The Wanted?
One Direction.


6. Nézted a Brit Awards-ot?:
Csak az elejét...:(( Sajnos se időm, se gyors netem nem volt meg hozzá, így csak utólag tudtam az információkról értesülni..És jézus, Harry "pisilős mutatványa"..Hát erre tényleg csak annyit tudok mondani-írni-, hogy tipikus Hazza.


7. Melyik tantárgyból vagy a legjobb?:
A legjobbnak az számít, amiből csak ötösöm van? Mert ha igen, akkor az az angol, a rajz, az ének, az informatika és bioszból, illetve földrajzból is az voltam, de nemrég kaptam egy négyest mindkettő tantárgyból.:( 



8. Hanyadikos vagy?:
Nyooooooooolc.



9. Szereted a macskákat?:
Imádom Őket.:33 Kis aranyosak.<3



10. Van kabalád?:
Huhh..Nagyon sok. De a fő-fő-fő-fő-fő-fő-főkabalám az a Szuzi plüssállatom, aki egy fekete kis plüsskutya, rózsaszín pólóval és cuki pofival. 5 éves koromban kaptam Őt és minden fontos helyre elvittem eddig..Például még alsóban az általános sulimba, előtte az óvodába, hat éves korom környékén mikor apával és pár haverjával elmentünk Horvátországba, akkor is persze cipeltem magammal, de ott még az utcán is folyton a kezemben nyomorgott szegény plüss. Aztán a nemrég zajlott írásbeli, illetve szóbeli felvételikre is vittem magammal, tavaly pedig voltunk "kirándulni" az osztállyal és pár velünk egy évfolyamba járó diákkal, Belgiumba, Franciaországba és Angliába mentünk, akkor is nálam volt...Ötödikben, mikor erdei táborban voltunk, akkor is vittem...Najó, nem is sorolom tovább; a lényeg, a lényeg, hogy minden idegen helyre viszem magammal...Valószínűleg az első középiskolás napomra is elviszem, nem érdekel mennyire ciki.



11. Szereted az osztályodat?:
NEM.



5 ember akiknek továbbküldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése