2014. november 29., szombat

Ten feet tall (novel; Ziall) XVII.

Hello!!!

 Tudjátok, mi jutott eszembe?
Az, hogy mennyire, de mennyire is hálátlan vagyok. Nem köszönöm meg eléggé a támogatásotokat, az érdeklődéseteket; az újabb feliratkozókat, kommentelőket sem. Pedig elképzelni nem is tudjátok, mennyire, de mennyire is jó érzéssel töltenek el ezek. Hogy mennyire is egy blog őrült lány vagyok. 
Nagyon sokat számít nekem a Ti, azaz az Olvasóim véleménye.

 Most (VÉGRE) megérkeztem a Ten feet tall sztorim új fejezetével, amit próbáltam elég hosszúra megírni; csak, hogy kárpótoljak mindenkit, aki sokat várt erre.
 Nincs is több mondanivalóm; biztosan jelentkezni fogok még a hétvégén valamivel. Szóval jó olvasást kívánok; és TÉNYLEG köszönök mindent nektek! <3
Enjoy.xxx
( Ui.: Ne essetek kétségbe; a következő részekben ki fog derülni, mi volt abban a bizonyos borítékban... )


 Mindig is megijesztett az idő gyorsasága. Minden másodperc, perc, óra, nap, hét, hónap, év; ahogy egyre idősebb leszek, mintha ezek mind meggyorsulnának. Az életem órájának mutatói, mire kilencven éves, vén trotty leszek; olyan gyorsan fognak pörögni, hogy tüzet fognak okozni.
 Eltelt egy hét. Egy hét, a kis skót, nyugalmas Tiree szigeten. Egy hét ott, ahol igazán önmagam lehetek.
Egyfajta félelem érzet kezdett el ekkor hatalmába keríteni; ami a pár hét múlva elérkező hazautazásomhoz vonatkozik. Nem szeretnék hazamenni New York-ba. Nem szeretnék megint a kis csendes, álmodozó, depressziós Zayn Malik lenni újra. Habár, bevallom, ez a nyaralás jót tesz nekem.
Hogy miért?...

- Hey, Z; mit szólnál egy szolid úszóversenyhez velem? - Harry kihívó hangja, és arcmimikája feldühített kissé. Kissé? Nagyon.
 Ott voltunk a homokos, napos tengerparton; a Nap szokatlanul fényesen ragyogott, ahhoz képest, hogy még milyen korán volt még. Reggel tíz órakor már ott napoztam, a még anyától ajándékba kapott, kék törülközőmön. ( A Zayn Malik-os feliratot rajta királynak tartottam; és nem volt szándékom közölni senkivel; hogy kitől is kaptam... Úgy elvesztette volna a királyságát, azt hiszem. )
 Aztán ebből a melankolikus hangulatomból sok csepp, hideg víz, majd kis homok zökkentett ki; nem is említve a göndör srác okozta árnyékot rajtam.

 Egy pillanatig még komolyan meredtem, paprikás hangulattal szemeibe - tekintve, hogy megzavart relaxálásomban -, de aztán játékosan elvigyorodtam. ( Igen, JÁTÉKOSAN... Ezt is tőlük tanultam... Pontosabban Harry-től. ) Gödrösen viszonozta azt.
Felültem, majd kárörvendően válaszoltam:
- Hát nem is tudom H - használtam a nem régen kitalált becenevét -; nem szeretném, hogy úgy érezd, egy kis pisis jobb nálad.
Felnevetett. Olyan mélyen és hangosan, hogy a többi srác is ránk kapta már tekintetét. ( Louis a vízben lubickolt, Niall mellettem süttette magát - megjegyzem: egyáltalán nem bántam a dolgot -, Liam pedig egy jegeskávéval ült, a pár méterrel lévő, büfé pultja mellett. ) 
- Kihívás elfogadva Szépfiú - kacsintott, majd ordítva kezdett el szaladni a hullámzó, selymes kékség felé.
Önfeledten nevetve követtem; sprintelve hagytam le a srácot, aki ahogy észrevette ezt, majd a felé intézett, kinyújtott nyelvemet; tisztán láttam, ahogy a meglepődés kavalkádja szép, sorjában jelenik meg az arcán.
Aztán már csak előre figyeltem; egy méter, ha nem kevesebb választott el a víztől; de ekkor... Egy test megbéklyózott.
- HARRY, MI A FASZ?! - próbáltam mérgesen, epésen kérdőre vonni az említettet, tekintve, hogy testével rám ugrott, súlyával pedig lenyomott a homokba. 
Arcom és hajam több homokszemnek is otthont adott; a szerencsém az volt, hogy a szemembe nem került.
Úgy mozogtam alatta, mint akit kínoznak.
- Harry, engedj el - fojtott hangon szóltam hozzá, de ő csak nevetett.
Aztán fülemhez hajolva, huncutan megjegyezte:
- Biztos vagy benne, hogy azt akarod; szálljak le rólad? - Nem tehettem a megremegő testemről, vagy az önkénytelenül is becsukódó szemeimről. Libabőrös lettem, egész lényemben. 
- Teljesen - nyögtem, mikor hirtelen belenyalintott bal fülembe.
Hümmögött; hátam ívét végighúzta mutatóujjával; és feleszmélni sem volt időm, a vizes teste eltűnt rólam.

 Hatalmas vízcsobbanásra lettem figyelmes; a még mindig ködös tekintetemet odakaptam, de amaz rögtön kitisztult, mikor megláttam a lelapult hajú, óriási vigyorú Harry-t bent, az óceánban.
- NYERTEM! - ordította önfeledten, miközben egy "szolid" táncot ropott ott.
 Szemöldökeimet felhúztam, számat kissé eltátottam; majd hitetlenül felnevettem.
- Idióta - dünnyögtem.
- Hey, Zayn; látom, jól átvert a göndörke - Niall lágy hangja még mindig olyan hevesen érző lélegzést, és ugyanilyen szívversét eredményez nálam; hogy úgy kell lenyugtatnom magamat, nehogy egy szívrohamban legyen részem.
Hátamra fordulva, támasztottam meg magamat két könyökömön; így tekintettem fel rá. Szemei szokatlanul erősen világítottak; a mosolya pedig olyan szép volt, hogy gyomrom hirtelen szűkült össze, majd tágult ki újra.
Remélhetőleg ezeket a reakciókat, melyeket Ő váltott ki, nem vette észre... Az kínos lett volna.
- Khm, hát igen, eléggé... - dadogtam zavartan. 
A szőke srác volt az egyetlen, aki előtt nem mertem, nem BÍRTAM megnyílni. Egy érzés folyamatosan meggátolt benne. Akkor még fogalmam sem volt mi, csupán éreztem.
- Gyere segítek - segítőkészen felém nyújtotta kezét, és mikor készségesen belecsúsztattam enyémet; újabb légzészavar támadt fel tüdőmben. 
Olyan puha volt, mégis olyan masszív; bármelyik férfi megirigyelné. Miről is beszélek; mindenét bárki megirigyelné!
 Mikor felrántva, túl közel kerültem hozzá; beindult a vészjelzőm. 
NE, NEM SZABAD, TÁVOLODJ EL TŐLE! - villogott folyamatosan agyamban.
 Észrevette, hogy hevesen lélegzem. Azt hittem, ki röhög, vagy ami még rosszabb; tudomást sem vesz róla; de aztán tett róla, hogy a szívem még jobban kalimpáljon.
Meztelen derekam köré fonta karjait; így húzott magához. Egy pillanatig még lefagyva meredtem a szemeibe, amikből semmilyen érzelmet nem tudtam kiolvasni. De aztán behunyta azokat a drágaköveket, arca pedig közelíteni kezdett felém.
Azt hittem, hogy ott, a parton, a többi srác előtt fogom megkapni tőle a hőn áhított csókot. Vonzó ajkain pihentettem szemeimet, a nyáltermelésem beindult, ezáltal többet is nyeltem. Levert a víz, ahogyan már csak pár centi választott el tőle.
De aztán... Kellemesen csalódtam. 
 Mikor azt hittem, hogy eljött az a pillanat, mikor édesnek tűnő ajkai rám tapadnak; helyette a homlokát döntötte az enyémnek. Elakadt a lélegzetem. Ez a gesztus sokkal többet ért, mint egy csók; mintha így akart volna kifejezni olyasvalamit, amit az akkori pillanatban nem mondhatott el; nem tehetett meg.
Követtem a példáját; és én is lehunytam szemeimet. Élveztem, ahogyan együtt lélegeztünk; tekintve, hogy ami belőle jött ki meleg levegő, azt én szívtam be, ami pedig belőlem, azt pedig Ő.

 Viszont, mint mindent; ezt is valaminek meg kellett szakítania. Egy fényképező jellegzetes kattanása tette ezt meg; én voltam az első, aki ezt észrevette, fejemet kissé elhúztam Niall-től.
Louis huncutan vigyorgott ránk, kezében egy polaroid fényképezővel. Kezében pedig azt a fényképet lebegtette, akár egy zászlót; amin az előző pózunkban voltunk a szőke sráccal.
 Keserű érzés kerített hatalmába Louis mondandója hallatán:
- A gerlepár hölgyeim és uraim. - Niall nevetett, ezért én is nevettem, habár nem volt őszinte.
Majd szomorúan néztem távolodó alakját; üresség fogott el.

- Na, Z; mit szólnál egy ivóversenyhez? - Egy hideg, vizes test hátulról hozzám tapadt, mire kissé felsikkantva ugrottam meg.
Megfordulva a bőszen vigyorgó göndörkét pillantottam meg. Úgy gondoltam, ez lesz a legjobb módja, hogy eltereljem figyelmemet, így visszavigyorogva bólogatni kezdtem.
- Kihívás elfogadva, H.
Csupán egy valaki átható pillantása égette hátamat; Liam-é.


4 megjegyzés:

  1. Igazán tetszett a rész Naomi, és már nagyon kíváncsi vagyok, mi is rejlik abban a borítékban :D
    Imádom Ziall-t, te pedig nagyon tehetséges vagy, de tényleg! Nagyon szeretem az írásod, ahogy ez a történet is nagyon tartja még mindig - sőt, szerintem meg sem fog szűnni - az érdeklődésem!
    Már várom a folytatást, így tovább :))
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, nagyon szépen köszönöm; minden egyes kedves szavad, igazán sokat jelent számomra, és nagyon jól esnek. Tudom, folyton ezt hajtogatom; és nagyon rossz, hogy nem tudom kifejezni rendesen, mit érzek.
      Mindenesetre köszönöm, NAGYON örülök, hogy tetszett!!!
      Pusy: Naomi Greg xx

      Törlés
  2. Wáááá végre!!! Annyira imádom ezt a történeted, hogy az kimondhatatlan! És ez a rész annyira cukira sikeredett, hogy egy hülye mosollyal a képemen olvastam végig az első szótól az utolsóig! Imádom! *-*
    Remélem a következő részben már lesz szó a borítékról, mert rettentő kíváncsi vagyok, hogy mi is van benne!

    Nem vagy hálátlan! Az, hogy nincs minden nap rész, vagy nem egyből kapunk a kommentekre visszajelzést, nem probléma, hisz tudjuk, hogy neked is van egy életed és az az elsődleges. Nem fogunk semmiért megharagudni, legalábbis én nem!
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow; számomra még mindig felfoghatatlan ez. De őszintén örülök a dolognak; és hihetetlenül köszönöm a dicséretet. :)
      Örülök, hogy akadnak még olyanok, kik megértenek.
      Pusy: Naomi Greg xx

      Törlés